Klant aan het woord uit Vlaanderen

Wat vind je van de kwaliteit van de maaltijden?
“De puree, kip, zacht vlees en pasta’s zijn overheerlijk!”

Hoe ervaar je de manier van opwarmen?
“De gerechten zijn supereenvoudig op te warmen. Even in de folie prikken, in de oven steken en klaar! De plastic bakjes hoeven we niet af te wassen, dat bespaart ons veel tijd. En toch blijft de afvalstapel beperkt, want we stapelen ze daarna ordelijk in de vuilnisbak."


Spelen we voldoende in op de noden van het kind (o.a. naar allergieën toe)?
“Geweldig professioneel hoe jullie kunnen inspelen op de noden van het kind: gluten, lactose, zoutarm,… Alles kan.”

Wat vind je over de manier van bestellen (website, levertermijn)?
“Bestellen zelf gaat supermakkelijk! Met één druk op de knop bestellen we al onze maaltijden!”

Hoe verlopen de leveringen van de maaltijden?
“De leveringen verlopen heel vlot.
De dag voor de levering worden de voorraden bij Eetgemak nogmaals gecontroleerd. Blijkt een maaltijd te ontbreken bij de bestelling, informeren jullie ons ruim op voorhand. Jullie zorgen ook onmiddellijk voor een nalevering.”

“Plus: bij de levering zit een pakbon met een oplijsting van alle maaltijden per dag en per grammage. Heel overzichtelijk en handig om te gebruiken bij het nakijken van de levering van de maaltijden.”

Hoe verloopt de samenwerking?
“De samenwerking verloopt heel goed. Er wordt ook steeds rekening gehouden met onze behoeften en noden.”

Nog een laatste tip: “De plastic bakjes zijn ook heel dankbaar knutselmateriaal!”

Klant aan het woord uit Vlaanderen
« Terug naar nieuws overzicht