U bevindt zich hier:

home

faq

algemene vragen

Algemene vragen

Hieronder vind je de algemene vragen.

Hoe kan ik bestellen?

Ons bestelsysteem is zo klantvriendelijk mogelijk ingericht.

Een aantal praktische functionaliteiten op een rij zijn:

  • Je hebt je eigen bestelomgeving digitaal
  • Je kan tot 7 kalenderdagen voor de leverdag de bestellingen zelf plaatsen
  • Je kan per persoon bestellen
  • Alle typen maaltijden en diëten zijn beschikbaar in het bestelsysteeHet systeem herkent voorkeuren zoals verstrekkingseenheden en verpakkingen
  • Alle specificaties zijn tijdens het bestelproces online voor jou beschikbaar
  • Calculatiehulp maakt uitgaven beheersbaar en inzichtelijk
  • Je krijgt altijd een herinnering van jouw bestelling zodat je deze zelf nog kan aanpassen


Heb je nog geen inloggegevens, maar wel interesse in onze maaltijden? Contacteer ons en wij doen het nodige.

Wanneer ontvang ik mijn goederen?

Zodra je een bestelling hebt geplaatst, kun je op maaltijdenbestel.nl de leverdag zien.

Hoe lang zijn de maaltijden houdbaar?

De maaltijden zijn vanaf de dag van levering 7 dagen houdbaar in de koelkast. 

Wat moet ik doen als ik een manco heb bij levering?

Zodra je merkt dat er een manco is, neem direct contact met onze binnendienst op via 071 - 408 - 41 40 en wij zorgen zo snel mogelijk voor een passende oplossing.

Kan ik iets wijzigen aan mijn menu?

Neem hiervoor contact op met onze afdeling Dietetiek op 071 - 408 41 40.

Hoeveel moet ik minimaal bestellen om geen leverkosten te betalen?

Je moet minimaal 5 maaltijden bestellen om geen bezorgkosten te betalen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Neem hiervoor contact op met de Binnendienst op 071 - 408 41 40.

Ik kan mijn bestelling online niet meer wijzigen, kan ik nog een verandering in aantallen doorgeven?

Neem contact op met de Binnendienst om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

« Terug naar FAQ overzicht